Audyt efektywności procesów biznesowych
- celowości, zasadności i efektywności kosztowej stosowanych metod realizacji.
- kompletności i spójności obowiązujących regulacji wewnętrznych.
- skuteczności bieżącej kontroli operacyjnej.
- Ocena sprawności organizacyjnej przedsiębiorstwa w kluczowych obszarach funkcjonowania.
- Zebranie informacji o strukturach, narzędziach i procedurach działania firmy.
- Porównanie systemu działania firmy ze sprawdzonym modelem rynkowym i wskazanie kierunków rozwoju.
- proces pozyskiwania klientów,
- procesy sprzedaży i bieżącej obsługi klientów, rozwiązywania reklamacji, windykacji,
- procesy zakupowe, kontroli jakości, produkcji, magazynowania,
- procesy z obszaru finansowo księgowego,
- procesy wewnętrznej obsługi informatycznej i administracyjnej pracowników,
- inne procesy funkcjonujące w organizacji.
Zakres audytu jest zawsze ustalany indywidulanie i jest zależny od potrzeb lub wyzwań biznesowych danej firmy.
Przeprowadzenie audytu efektywności procesów to korzystanie ze sprawdzonych metod budowania jakości i efektywności opartej na praktycznej, biznesowej wiedzy , a jednocześnie praca praktyczna wewnątrz przedsiębiorstwa. Takie podejście daje możliwość formułowania konkretnych rekomendacji na bazie rzeczywistych obserwacji i analiz.
Raport, ocena poziomu dojrzałości przedsiębiorstwa, sprawności organizacyjnej, procesowej w obszarach:
- zarządzanie firmą,
- sprzedaż i marketing,
- produkcja / logistyka / zakupy / serwis,
- finanse i rachunkowość zarządcza,
- zarządzanie zasobami ludzkimi.
Raport z audytu procesów biznesowych zawiera opisy poszczególnych luk kompetencyjnych, potrzeb rozwojowych, wskazanie rzeczywistych przypadków, które doprowadziły do wniosków, a także rekomendacje działań poaudytowych, czyli doskonalenia oraz identyfikacja kierunków rozwoju.
Dane kontaktowe
Formularz kontaktowy
Jeśli myślisz o karierze w konsultingu, zaaplikuj do nas. Jak tylko otworzy się rekrutacja, odezwiemy się do Ciebie!