Referencje
„Mądrość to córka doświadczenia"
Leonardo Da Vinci
Pan Piotr Skrzypczak doradzał nam w wypracowaniu i wdrożeniu nowego systemu premiowo-motywacyjnego MBO, opierającego się o spersonalizowane cele wartościowe i jakościowe. Realizował usługi doradcze w sposób rzetelny i profesjonalny, przez co staje się godnym polecenia Partnerem.
Krystian Ornowski – Prokurent ORiSTO Sp. z o.o.
Doceniamy praktyczną wiedzę trenera, który potrafi zawiłe nieraz kwestie wyjaśnić w prosty sposób, przytaczając przy tym przykłady, anegdoty, pozwalające pełniej i szerzej zrozumieć problem. Jego umiejętności komunikacyjne i profesjonalizm zostały dostrzeżone przez wszystkich uczestników szkolenia. Zawsze z przyjemnością bierzemy udział w szkoleniach prowadzonych przez znakomitego trenera, jakim jest Piotr Skrzypczak.
Mirosław Kubiak – Wspólnik w FILATI Mirosław Kubiak SP. Jawna
Audyt rentowności kontraktów handlowych jaki wykonał dla nas Pan Jarosław Śmietaniak pozwolił nam obronić największe i jak się okazało najbardziej zyskowne kontrakty handlowe oraz zrestrukturyzować te, które okazały się nierentowne.
Mateusz Prętki, Prezes Zarządu FairPackaking Sp. z o.o. Sp.k.
Uzyskanie dostępu do precyzyjnych informacji o kosztach i rentowności potencjalnych i realizowanych kontraktów dało nam duże wsparcie w doskonaleniu systemu podejmowania decyzji. Współpraca z Panem Jarosławem Śmietaniakiem układała się bez zakłóceń, co zaowocowało decyzją o wdrożeniu systemu planowania przychodów i kosztów również przy współpracy z Panem Jarosławem.
Mariusz Popek - Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Bartłomiej Bień – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu ZPC Otmuchów S.A.
Szczególną uwagę zwracamy na praktyczną wiedzę Pana Piotra Skrzypczaka, jak również na ogromne doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi firmami produkcyjnymi. Jego niezwykłe umiejętności komunikacyjne i profesjonalizm zostały dostrzeżone przez uczestników seminarium poświęconego optymalizacji kosztów i utrzymaniu rentownej sprzedaży.
Jarosław Filipczak – Prezes Zarządu Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza
Współpraca z Panią Justyną Moniak przebiegała bezproblemowo. Przyjazne relacje oraz pełne zaangażowanie w realizację przedmiotu zamówienia zaowocowały pozytywnym efektem w postaci zakończenia realizacji projektu i wypłaty dofinansowania.
Adrian Seliga – Prezes Zarządu SELIGA MICROSCOPES Sp. z o.o.
W ramach współpracy Pan Krzysztof Wyrzykiewicz wykazywał się elastycznością i kompleksowym podejściem do każdego z realizowanych zadań. Rekomenduję Pana Krzysztofa jako profesjonalistę w obszarze zarządzania, a także rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Mirosław Radoła – Dyrektor w Centrum Szkoleniowym EDURAD
Z całą pewnością stwierdzamy, że szkolenia prowadzone przez Pana Piotra Skrzypczaka są inne od wszystkich, w których mieliśmy okazję uczestniczyć. Zastosowanie wiedzy zdobytej podczas szkoleń przekłada się w naszym przypadku na konkretne wyniki. Tym samym rekomendujemy usługi, jak i szkolenia oferowane przez Pana Piotra Skrzypczaka wszystkim firmom chcącym zoptymalizować pracę działów handlowych, zwiększyć rentowną sprzedaż.
Roland Szydło – Prezes Zarządu YANKO Sp. z o.o.
Dzięki nowym informacjom na temat kalkulacji kosztów wyrobów i obsługi klientów, rozpoczęliśmy proces restrukturyzacji nierentownych kontraktów oraz pozyskaliśmy nowe rentowne kontrakty.
Witold Kowalczyk, Wspólnik Piekarnia Familijna Sp. jawna
Pani Justyna Moniak wykazała się zaangażowaniem w powierzone zadanie, profesjonalizmem i terminowością. Jest specjalistą w swojej dziedzinie, czego dowodem jest pozyskanie wielomilionowej dotacji. Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy wyrazić opinię, iż kwalifikacje i umiejętności Pani Justyny Moniak pozwalają uznać ją jako godnego polecenia specjalistę.
Jarosław Pieczuro – Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu (wcześniej Kierownik Działu Rozwoju) Biofarm Sp. z o.o.
Mamy przyjemność zarekomendować współpracę z Panem Piotrem Skrzypczakiem, który optymalizował procesy w obszarze handlowym naszej firmy. Bardzo wysoko oceniamy sposób prowadzenia doradztwa i zajęć. Szczególnie podkreślamy Jego umiejętności w przekazywaniu wiedzy, charyzmę lidera zespołów, wiedzę merytoryczną, doświadczenie, praktyczne rozwiązania usprawniające funkcjonowanie procesu sprzedaży. Zarząd firmy zdecydował się na kontynuację współpracy.
Jan Kopytek – Wiceprezes Zarządu Ferax Sp. z o.o. (Gatta)
Niewątpliwą wartością dodaną współpracy z Panem Piotrem Skrzypczakiem jest dokładna analiza problemów naszej formy w obszarze sprzedaży, zaproponowanie praktycznych form działań dających szybkie efekty ekonomiczne. Zarząd firmy zdecydował się na kontynuację współpracy. Polecamy wszystkie usługi oferowane przez Pana Piotra Skrzypczaka.
Grzegorz Bąk – Wiceprezes Zarządu EDBAK Sp. z o.o.
Zrealizowane warsztaty dla kadry menadżerskiej pt. „Jak zwiększyć rentowność sprzedaży przedsiębiorstwa…” okazały się dla nas inspirujące. Kompetencje i zaangażowanie trenera sprawiły, że osiągnęliśmy zamierzone cele szkolenia. Rekomendujemy Jarosława Śmietaniaka jako partnera w realizacji tego typu warsztatów szkoleniowych.
Agnieszka Wojtasik – Dyrektor Finansowy PLANNJA Sp. z o.o.
Z całą pewnością mogę polecić Pana Krzysztofa Wyrzykiewicza jako wysoce kompetentnego, zaangażowanego i skutecznego menedżera, który stanowi znaczące wzmocnienia dla każdej organizacji. Posiada zdolności analityczne, a jednocześnie cechuje go wyjątkowa determinacja. Jest osobą o wyjątkowych kompetencjach w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i produkcyjnymi.
Konrad Pluciński – właściciel w KP Konsultant
Pan Krzysztof Wyrzykiewicz wykazał się wyjątkowym przywództwem, strategicznym myśleniem oraz głęboką znajomością branży logistycznej. Jest nie tylko wybitnym menedżerem, ale także liderem, który inspiruje i motywuje zespół do osiągania najwyższych wyników. Jego profesjonalizm, zaangażowanie oraz strategiczne podejście do zarządzania stanowią o jego wyjątkowej wartości w branży logistycznej.
Sławomir Karasiński – Wiceprezes Zarządu/ Dyrektor Handlowy w Zakładach Urządzeń Kotłowych Stąporków
Pan Krzysztof Wyrzykiewicz jest osobą godną polecenia, a jego doświadczenie oraz umiejętności z pewnością będą cennym wkładem dla każdej firmy, z którą zdecyduje się współpracować. W trakcie współpracy wykazywał się nie tylko wysokim poziomem kompetencji zawodowych, ale także etycznym podejściem do zarządzania i relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi.
Dominik Jaskulski – Dyrektor Zakładu/ Prokurent Nowavent Sp. z o.o.
Chcielibyśmy podziękować za współpracę z Panią Justyną Moniak. To osoba bardzo odpowiedzialna i terminowa, dzięki czemu współpraca układała się bardzo płynnie. Jakość informacji była bardzo wysoka, co pozwoliło zaoszczędzić czas podczas rozliczania projektu.
Agnieszka Dobrzyńska – Członek Zarządu ABBEYS
Pani Justyna Moniak rzetelnie przygotowała kompleksową dokumentację aplikacyjną inwestycji naszej firmy, czego dowodem jest uzyskanie dotacji. Jest specjalistą w swojej dziedzinie, a realizując zlecenie, dała dowód solidnego i rzetelnego podejścia do wykonywanych zadań.
Jacek Klauziński – Wiceprezes zarządu Talex S.A i Andrzej Rózga – Wiceprezes zarządu Talex S.A.
Mieliśmy przyjemność współpracować z Panią Justyną Moniak w zakresie opracowania dokumentacji aplikacyjnej projektu oraz zarządzania nim. Na podkreślenie zasługują profesjonalizm i zaangażowanie. Aligis reprezentuje rozległą i praktyczną wiedzę i posiada duże doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków pomocowych UE. Mając na uwadze doskonałe przygotowanie merytoryczne, wysoki standard obsługi klientów oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań w pełni polecamy Panią Justynę jako godnego zaufania Partnera.
Lidia Kowalska – Wiceprezes Zarządu SKB Drive Tech S.A.
Dzięki solidnej i profesjonalnej obsłudze dokumentacja została przygotowana zgodnie z naszymi oczekiwaniami oraz w wymaganym terminie. Współpraca przebiegała bezproblemowo oraz w bardzo dobrej komunikacji. Mając to na uwadze, rekomenduję Panią Justynę oraz firmę Aligis jako godnego zaufania partnera.
Anna Jany – właściciel w HS Medical
Polecamy Pana Piotra Skrzypczaka do współpracy. Zachęci on do działania, wskaże kierunki i rozwiązania nietypowych, trudnych zagadnień czy sytuacji oraz tchnie świeżą energię w zespół i całą organizację. Zaprezentował bardzo szeroką wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem. Na każdym ze spotkań wykazał się dużym doświadczeniem zawodowym, a poza wiedzą teoretyczną, również wiedzą praktyczną oraz szeregiem przydatnych narzędzi, którymi swobodnie operował.
Janusz Błażejewski – właściciel EKO-CERAMIKA
Szczerze polecam usługi Pana Piotra Skrzypczaka. Niosą one za sobą dużą wartość przedsiębiorstwa. Managerowie tacy jak Pan Piotr mają olbrzymie praktyczne doświadczenie biznesowe, wiedzę w zarządzaniu firmą, obszarem handlowym. Spodobały nam się bardzo dobre praktyki i ich zastosowanie. Bardzo chętnie skorzystamy z kolejnych szkoleń i będziemy polecać je naszym partnerom biznesowym.
Krzysztof Drożdżyk – Prezes Zarządu TRIMEX Sp. z o.o.
Podczas współpracy Pan Piotr Skrzypczak był odpowiedzialny za restrukturyzację i szkolenie działu handlowego. Przeprowadził nas przez ten proces realizując kolejno określone na początku etapy, dzięki czemu restrukturyzacja okazała się harmonijną ewolucją, a nie drastyczną rewolucją. Dzięki bogatemu doświadczeniu Pan Piotr trafnie rozpoznał nasze braki i niespójności, a następnie przekazał nam odpowiednią wiedzę i sposoby ich uzupełnienia. Mogę zdecydowanie polecić współpracę z Panem Piotrem Skrzypczakiem, który jest osobą rzetelną, godną zaufania i angażującą się w pełni w projekty, których się podejmuje.
Kamil Kalisztan – Prezes Zarządu RoMi Sp. z o.o.
Szkolenia, jak i usługi doradcze prowadzone przez Pana Piotra Skrzypczaka wyróżniały się praktycznym podejściem do prezentowanej tematyki, dużym doświadczeniem zawodowym oraz bardzo atrakcyjną prezentacją. W trakcie szkoleń, jak i po, uczestnicy długo dyskutowali na temat zdobytych informacji, praktycznych rozwiązań oraz zdiagnozowanych problemów. W przyszłości bardzo chętnie skorzystamy z kolejnych szkoleń i doradztwa biznesowego.
Dariusz Kowalski – Prezes Zarządu KOWALSKI OKNA i DRZWI Sp. z o.o. Sp.k.
Doceniamy praktyczną wiedze trenera Pana Piotra Skrzypczaka, który potrafił zawiłe kwestie wyjaśnić w prosty sposób, przytaczając przy tym przykłady, anegdoty pozwalające pełniej i szerzej zrozumieć problem. Spotkania prowadzone były w sposób nieszablonowy, praktyczny i ciekawy. Zawsze z przyjemnością bierzemy udział w szkoleniach prowadzonych przez znakomitego trenera jakim jest Pan Piotr Skrzypczak.
Sławomir Słomian – Prezes Zarządu LAPS Sp. z o.o.
Bardzo wysoko oceniamy prowadzone przez Pana Piotra Skrzypczaka szkolenia, które były niewątpliwie skonstruowane i dopasowane do potrzeb naszej firmy i branży. To niewątpliwie wynika z dużego doświadczenia zawodowego, jak również z personalnych umiejętności Pana Piotra jako super profesjonalnego doradcy biznesowego i trenera o charyzmatycznej osobowości. Szkolenia przyniosły nam sporo nowej wiedzy i zachęciły do dalszego rozwoju.
Lysa Nataliya – Prezes Zarządu HAMANA Sp. z o.o.
Decyzje podjęte dzięki wielorybom zyskowności, pozwoliły poprawić zysk operacyjny Jurajskiej. Co więcej, nasze decyzje są nieczytelne dla naszej Konkurencji. Rekomendujemy współpracę z Panem Jarosławem Śmietaniakiem jako wysokiej klasy specjalistą w tematyce zarządzania zyskownością przedsiębiorstwa.
Sławomir Gradek, Prezes Zarządu Jurajskiej®
Dzięki przeprowadzonemu audytowi rentowności kontraktów handlowych udało nam się obronić rentowny kontrakt, który wydawał się nam „na progu rentowności". Wykorzystanie rekomendacji usprawnień procesów pozwoliły na zwiększenie jego rentowności.
Konrad Mickiewicz, Prezes Zarządu ZPC Bałtyk Sp. z o.o.
Zrealizowane warsztaty były dla nas inspirujące. Potwierdziły niektóre nasze spostrzeżenia, ale zwróciły też uwagę na inne istotne zjawiska, które weźmiemy pod uwagę w przyszłości. Kompetencje i zaangażowanie trenera sprawiły, że osiągnęliśmy zamierzony cel szkolenia, w związku z czym rekomendujemy Jarosława Śmietaniaka jako partnera w realizacji tego typu warsztatów szkoleniowo-doradczych.
Lech Ciabach – Dyrektor ds. Handlowych Innowacyjno-Wdrożeniowej Spółki SOPUR
Udział w szkoleniu radykalnie zmienił sposób patrzenia na nasz biznes. Już po upływie 6 tygodni od warsztatów, dostrzegamy rzeczy, które wcześniej nam umykały. Dziś nasz Zespół inaczej podemuje decyzje, analizując ich długi i krótkoterminowe skutki, efektywność współpracy z Klientami, rentowność poszczególnych produktów. Gorąco polecamy warsztaty prowadzone przez Pana Jarosława Śmietaniaka.
Andrzej Gordon, Prezes Zarządu Sellmet Sp. z o.o., Krzysztof Duszyński – Dyrektor ds. Handlu i Marketingu
Warsztaty doradczo-szkoleniowe stały na wysokim poziomie a zakładane cele zostały osiągnięte, dzięki czemu uruchomiliśmy kilka inicjatyw zmierzających do trwałego zwiększenia zyskowności POCH S.A. Rekomendujemy Jarosława Śmietaniaka jako partnera w realizacji projektów zwiększających zyskowność przedsiębiorstw.
Jarosław Bieszczad – Prezes Zarządu POCH S.A.
Wieloryby zyskowności umożliwiają nam wykorzystanie kryterium zysku w zarządzaniu rentownością portfela Klientów. Dzięki odpowiedniej konstrukcji systemu cenowo-rabatowego w ciągu dwóch kolejnych lat portfel obsługiwanych Klientów uległ radykalnej przebudowie bez "dodatkowych interwencji" menedżerów. Zyski ze współpracy z portfelem Klientów wzrosły kilkukrotnie!
Andrzej Gordon, Dyrektor Zarządzający, Nadwiślanka S.A.
Cele warsztatów szkoleniowych zostały w pełni zrealizowane. Szkolenie sprawiło, że menedżerowie i handlowcy postrzegają współpracę z klientami nie tylko przez wielkość sprzedaży, ale również przez pryzmat zysków ze współpracy. Warsztaty zrealizowane we współpracy z Jarosławem Śmietaniakiem w istotny sposób wpłynęły na podniesienie świadomości naszego zespołu i podniesienie trafności podejmowanych decyzji, co pozytywnie wpłynęło na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Andrzej Gordon, Dyrektor Zarządzający, Nadwiślanka S.A.
Dzięki wiedzy Pana Jarosława Śmietaniaka udało nam się wprowadzić dyscyplinę kosztową oraz zapanować nad planowaniem i wykonaniem naszego budżetu finansowego.
Roman Sawulski, Prezes Zarządu Unicell Poland Sp. z o.o.
Od momentu, w którym dowiedzieliśmy się jaka jest rzeczywista rentowność sprzedaży z naszym największym Kontrahentem zmieniła się atmosfera i efekty współpracy. Zamiast ciągłych kalkulacji kosztów i dyskusji o cenach, uruchomiliśmy nowe, korzystne dla nas projekty. Na własnym przykładzie przekonaliśmy się, że prawidłowa wycena produktu jest źródłem uzyskania przewagi konkurencyjnej, maksymalizacji zysku oraz doboru najbardziej rentownych klientów. Bez tej umiejętności moglibyśmy stracić jednego z największych kontrahentów a co gorsza utracić szansę na dalszy rozwój zyskownej współpracy. Pozwoliło nam to zwiększyć zysk operacyjny firmy o 50% w ciągu roku.
Małgorzata Dałkowska, Key Account Manager, Paweł Knopik, Współwłaściciel Pol-Hun M.Bielska Spółka Jawna
Previous
Next