Aligis.pl

Proces współpracy

"Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć"
Brian Tracy

Każda firma, z którą współpracujemy funkcjonuje w inny sposób. Stąd zawsze współpracę rozpoczynamy od konsultacji wstępnej.

Wspieramy wdrażanie zmian w sposób bezpieczny i dopasowany do danej organizacji, dobierając najbardziej efektywny model współpracy: od szkolenia, przez konsulting, po tymczasowe zarządzanie wybranym obszarem przez Interim Managera.

Przebieg współpracy

1. Konsultacja wstępna / audyt / analiza potrzeb

Każdy projekt rozpoczyna się od konsultacji z doradcą. Poznajemy firmę, aby zrozumieć potrzeby i cele klienta. Omawiamy dostępne opcje, aby dostosować nasze usługi do jego specyficznych potrzeb. Ustalamy, co i w jakim czasie zamierzamy osiągnąć, jakie są priorytety i uwarunkowania, możliwości organizacyjne i finansowe oraz wstępnie warunki współpracy i harmonogram pracy.

2. Audyt / koncepcja

Przeprowadzamy audyt organizacji oraz niezbędne analizy wewnętrzne i otoczenia rynkowego. Zakres i rodzaj analiz jest dostosowany do celów projektu.

Na podstawie skróconej analizy / audytu, doprecyzowujemy cel i horyzont czasowy projektu, uzgadniamy profil potrzebnych kompetencji, zakres zadań i tryb pracy Interim Managera, który najlepiej odpowiada wskazanym potrzebom Klienta.

Wspólnie ustalamy warunki, które muszą zostać spełnione, aby projekty zostały wykonane w określonym czasie i na odpowiednim poziomie. Definiujemy również kryteria odbioru projektu w zakresie jakości i satysfakcji współpracy.

Po ustaleniu szczegółów przygotowujemy umowy, które precyzyjnie określają zakres usług, terminy realizacji i oczekiwania obu stron.

3. Realizacja

Działamy, na terenie całego kraju, zarówno w siedzibie klienta, jak również online. Nasi doradcy, Interim Menadżerowie utrzymują zawsze na realizowanych projektach dobry work-life balance, co przekłada się na większą moc w codziennej aktywności.

4. Wdrożenie i ewaluacja

Po intensywnym czasie dokonujemy analizy tego, co się wydarzyło we wcześniejszych etapach. Podsumowujemy realizację, wyciągamy wnioski i przekazujemy nasze rekomendacje. Utrzymujemy stały kontakt z Klientem, celem szybkiego rozwiązywania problemów i zapewnienia płynność projektu.

Wspieramy wdrażanie zmian w sposób bezpieczny i dopasowany do danej organizacji, dobierając najbardziej efektywny model współpracy: od szkolenia, przez konsulting, po tymczasowe zarządzanie wybranym obszarem przez Interim Managera.

W trakcie realizacji projektów, a także po ich zakończeniu zapewniamy naszym Klientom bieżące konsultacje i wsparcie. Dzięki takiemu podejściu, Klienci są w stanie w pełni docenić rezultaty naszych działań. W naszym przekonaniu wsparcie merytoryczne to jeden z najważniejszych etapów służących maksymalizacji satysfakcji Klientów.